.:.:.CeNNeT ÇiÇeĞi.:.:.

Güzellik Kremi

Posted by CeNNeT ÇiÇeĞi Şubat 28, 2008

Televizyon spikeri, kameraman arkadasi ile geldigi süpermarkette canli bir röportaj yapiyordu. Spiker, cevresinde ki hanimlari süzdükten sonra, elindeki mikrofonu genc bir kiza uzatarak;
-Sayin bayan, dedi. Güzellik konusunda tarafsiz bir arastirma yapiyoruz. Özellikle cilt güzelliginizi neye borclu oldugunuzu sorabilir miyim?
-Kiz kot pantolonuna kadar sarkan saclarini geriye atip bakislarini devirirken;

-Henüz Yeteri kadar para kazanamadigim icin cildime salatalik kabuklari yapistiriyorum, dedi. Arada bir de salatalik kremi kullaniyorum. Bu yüzden de parliyor elbet.
– Spiker, genc bir kadina dönerek;
– Ya siz hanimefendi, diye sordu. Sizin de cildiniz cok bakimli görünüyor.
– Kadin, kendinden emin;
– Ben, pahali bir Cilt Bakim Seti ne sahibim, dedi. Düzenli olarak sabah-aksam kremleyip nemlendiririm.
– Orta yasli biri araya girerek; -Vaktiyle ben de öyle yapmistim kizim, dedi. Ama cildimin nemi fazla kacmis olmali ki, 3-5 sene sonra islak camasir gibi asagi sarkti.
– Spiker, kadinin sözlerini gecistirmek geyesiyle lafi kivirtarak;
-Iyi ama hanimefendi cildiniz fena görünmüyor ki.
– Kadin, boynundaki fulari cözüp dikisleri gösterirken; -Estetik ameliyat diye birsey duymadin galiba, diye cikisti. Cildimi gerdirmek icin az mi bicak altina yattim ben?
– Spiker, bir anda berbat olan röportajini nasil noktalayacagini düsünürken, marketin raflarina mal dolduran yasli kadini farketti. Spiker, calistigi televizyona boy boy reklam veren kozmetik firmalarini daha fazla kizdirmamak gayesiyle ister istemez o tarafa yönelerek;
– Teyzecigim, dedi. Cilt bakimi konusunda arastirma yapiyoruz. Siz, ilerlemis yasiniza ragmen bu kadar güzel kalan cildinize hangi kremi sürüyorsunuz?
– Yasli kadin, basörtüsünü biraz daha sikarken, hafifce gülümseyip;
– Ben yüzüme krem falan sürmem, dedi. Ama yüzümü seccadeye sürerim;
Bir Cevap Yazın

 
